KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA اعتراض رسمی فولاد به فهرست کیروش

اعتراض رسمی فولاد به فهرست کیروش

از فلان تيم بازيکني که نيمکت‌نشين تيم خود است به تيم ملي دعوت مي شود آن وقت به طور مثال بختيار رحماني، کاپيتان تيم ما که تلاش مي‌کند و 90 دقيقه براي تيمش بازي مي‌کند، بهترين پاس‌هاي گل را مي‌دهد و گل هم مي‌زند، جايي در تيم ملي ندارد. او جوان و آينده‌دار است و بارها هم به تيم ملي اميد دعوت شده است، پس چرا نبايد به تيم ملي بزرگسالان هم دعوت شود؟

ما نسبت به اين که بازيکنان‌مان به تيم ملي دعوت نمي شوند، معترض هستيم. چرا بازي‌هاي تيم ما را نمي بينند؟ چرا اگر بازي‌هاي ما را مي‌بينند، چشم‌هايشان را مي بندند؟ نمي گويم که حق بازيکن و باشگاه فولاد ضايع مي‌شود بلکه به نظرم حضور يک بازيکن ما در تيم ملي، گره‌اي از گره‌هاي کور تيم ملي را باز مي‌کند.

وي ادامه داد: به نظرم اميد خالدي، مهرداد جماعتي، بختيار رحماني، اسماعيل شريفات و سروش رفيعي از بازيکناني هستند که مي‌توانند در تيم ملي جاي داشته باشند. بايد اين بازيکنان ديده شوند. يعني بازيکنان ما اين حق را هم ندارند که روي نيمکت تيم ملي بنشينند؟ نمي‌دانم شايد مانند چيزهاي ديگر، چشم‌هايشان را روي اين قضيه هم بسته‌اند. حضور در تيم ملي حق مسلم بازيکنان ما است.

باشگاه فولادخوزستان در نامه اي به مهدي محمدنبي، دبير کل فدراسيون فوتبال ايران نسبت به آنچه ناديده گرفتن حقوق بازيکنان بومي و جوان اين باشگاه از سوي تيم ملي خوانده، اعتراض کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: اعتراض, رسمی, باشگاه فولاد, خوزستان, به, اسامی, لیست, دعوت, شدگان, تیم, ملی,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )